torsdag 8 november 2012

Fastnade i badrummet

På grund av dotterns sömnproblem den senaste veckan har tvångstendenserna markant ökat. I morse skulle hon absolut till skolan. Hon älskar ju den och det är lite hennes räddning så jag hindrar ingen. Även om hon ser ut som en levande död just nu. Hon låste in sig i badrummet som vanligt för att göra sig i ordning, med et tog tid, lång tid. Lillebror blev bajsnödig och jag bankade på och tjatade om att hon måste komma ut för alla måste iväg och alla har sin tid i badrummet och hon hade överskridit sin tid. När hon tillslut öppnade var hon orange i anskitet, jag menar nästan apelsin orange. Jag bara stirrade, vad har du gjort???? Sådär kan du väl inte gå, du ser ju inte klok ut. Hon hade försökt sminka över tröttheten, men tvånget och oron tog över och det blev bara mer och mer smink. Nää hörrö sådär får du verkligen inte gå ut sa jag. Arg blev hon men tillslut kom vi överens oatt hon skulle tvätta av sig och att jag skulle få sminka om henne. Hon var inte helt nöjd, men som tur var fanns det inget tid kvar att argumentera eftersom hon absolut inte vill komma försent. Älskade unge. Tur att vi har ett badrum i källaren (som ingen vill gå på) så att lillebror slapp bajsa i byxorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar