tisdag 6 november 2012

suck...

Hon sov nästan ingenting i natt heller. Hon börjar se riktigt sliten ut, blek och blå under ögonen. Bara vänta på att det brakar lös.. Sonens magproblem kom tillbaka i morse. Ringde vc och ska dit 10:30. De misstänkte också känningar av blindtarmen. Nu har jag suttit och läst igen. Om ocd, bipolär typ 2, mediciner och sömntabletter. Mår skit av det ut läser och hamnar oftast på flashback när jag söker på medicin eller sömnproblem. Verkar vara många där som mår väldigt dåligt kan jag bara konstatera. Jag ska inte läsa, när jag gör det blir jag orolig och uppstressad. Kg måste lära mif ag tt lita på läkaren. Sover själv urdålig när dottern gör det. Bara för att jag vet att hon ligger vaken och för att jag oroar mig för vad som kommer att hända när kroppen inte orkar. Hon har fått diagnos ocd. Det är tankarna som stör henne mest och hon kan inte sluta tänka. Hon vaknar på nätterna och kan inte somna för hon tänker för mycket. Så jag börjar undra om det "bara" är ocd det handlar om. Hon är inte aggressiv om man inte avbryter ett tvång. Hon har inga koncentrationssvårigheter och har inga problem att sitta still. Hon kan bli rätt låg och passiv ibland, men det ur man sagt beror på oro och ångest pga ocd. Det största problemet vi ha egentligen är sömnen, de få perioder hon sover bättre funkar allt annat bättre också. Jaja ladda för vc nu och höra vad de har att säga om sonens mage...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar