måndag 5 november 2012

skit

Börjar starkt misstänka att en av setralinets mest ovanliga biverkningar har drabbat min dotter. Hon är helt hyper och kan inte sova trots att hon är trött bortom all sans och vetttrött. Fick tag läkaren idag som fattade samma misstankar. Han skrev ut zolpidem som jag fick kasta mig i bilen för att hämta kl 17:55. Apoteket stänger kl 18.. Nu har hon i alla fall inte somnat trots 10 mg för en timme sedan. Vad ska jag göra? Orkar inte mer nu och säkert inte hon heller! Detta kommer att sluta i en stor katastrof av något slag det är i alla fall ett som är säkert!!! Kastade de där jävla tabletterna åt helvete idag i alla fall!! Nu är det KBT och absolut inget annat som gäller. Aldrig mer ett piller i min unge. Över min döda kropp!!! Hon tog sig genom skolan idag men jag vet redan nu att i morgon kommer det att vara omöjligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar